Verkkokauppa

Verkkokaupan tuotteita myy Osuuskunta Lilith täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Osuuskunta Lilith (y-tunnus 1083883-5)
Kaivokatu 37 D 305
06100 Porvoo
lilith@lilith.fi

Tuotteet postitetaan Faktorian toimesta Tampereelta. Lisätietoa Faktoriasta löydät osoitteesta www.faktoria.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Maksamiseen siirrytään Visman verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma tai Paybyway Oy. Visma välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Vismasta: https://visma.fi/vismapay/maksupalvelu. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Visma PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037, arkisin 8-16
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Voit maksaa tilauksesi ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksutavat

Voit valita verkkokaupassa maksutavaksi:

Verkkomaksupainikkeet: Aktia, Danske Bank, Handelsbank, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbank

Mobiililompakot: Masterpass, Pivo ja Siirto

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla.

Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Visma tai Paybyway Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Kaikkin tuotteiden toimistustapa on Postin Pikkupaketti 4,90€, joka toimitetaan postiluukkuun. Tämä toimitustapa sisältää lähetyksen seurannan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3 – 7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Fyysisissä tuotteissa on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus, tai osa siitä, 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita.

Asiakas vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista itse. Vain tuotteen hinta palautetaan. Palauttaessasi toimitetun fyysisen tuotteen liitä mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palauttamista varten.

Ennen vaihtoa tai palautusta on otettava yhteyttä sähköpostilla lilith@lilith.fi.

Palautusosoite: Osuuskunta Lilith, Kaivokatu 37 D 305, 06100 Porvoo

Yhteydenotot: lilith@lilith.fi

Ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla lilith@lilith.fi, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.